Onsdag 2 mars

Idag genomled jag den värsta skoldagen den här veckan. Jag vaknade och hade så ont i huvudet så att jag trodde jag sov eller nåt, men jag trodde det skulle gå över så jag sa inget och gick till skolan.
Vi hade kemi första timmen, men jag hade inte gjort läxan så fattade nada av vad vår skånska kemilärare sa (inte för att jag ens fattar skånska hehe) och huvudvärken höll i sig, den blev bättre till finskan, som var 75 minuter lång och mitt hatämne, vi hade vikarie som BARA snackade finska så förstod inget heller och insåg att jag kommer få jättedåligt betyg i det.
Sen hade vi lunch, jag var skithungrig (glömde säga att vi inte hade nåt att äta hemma) och så var det någon äcklig malet-kött-med-gamla-skinslams-och-sen-rester-i-sig-soppa.
När vi hade bildkonst blev det lite bättre, förutom att jag kom på att jag inte kan teckna och sen stack jag hem för att slippa skida.
På vägen hem köpte jag mat åt mig (hassade 30 kronor, nu är jag paaaank :c) och sen gick jag hem, bara för att få reda på att jag hade tandläkare.
Nu sitter jag på mammas dator och tröstar mig c:
Sofia har kanske hittat tvillingarnas adress i LA, får kolla upp det när jag åker dit i april/maj. Yay! 8D

Kan inte säga annat än att Bill var för söt innan. Kolla hans kläder och skorna, aw :3
Tjejen på bilden liknar en jag känner, hu o,o

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0