Måndag 7 mars

Idag var det helt okej i skolan. Kändes som om den tog slut direkt typ ;o (åh Amanda du har smittat mig med dina förvånade smileys ;o)
Gick hem till Sofia efter skolan, vi dampade lite och idag kom vi på att det är under 30 dagar till Görg fyller 24 år! Gammal gubbe typ... Men en gammal gubbe med muskler. Namnam ♥
Haha, kom på en fail sak idag också. Jag var ihop två gånger innan jag började skolan, var typ t.om. gift med en spansk kille och vi gjorde aldrig slut. Så jag har en spansk pojkvän egentligen, haha. Dags att ändra sin facebookrelation till att jag är gift? x)

Åh, hittade per-fek-ta skor till comet, här. Erkänn nice? Bra för efterfesten + man måste ju vara 16 och då hjälper det med nästan 13 cent höga klackar ;)

Nu fattas bara skor till LA. Åh, ångest. Får lov att leta fram dem idag.

Klockren..

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0