Dag 4 – Min favoritartist, varför?

Mitt svar är enkelt: Tokio Hotel.

Jag älskar dem för att deras musik speglar verkligheten. Det känns äkta på något sätt.
När jag lyssnar på dem blir jag jätterörd av vissa låtar. In your shadow, till expempel. När jag hörde den live så forsade tårarna ner. (Haha mjeeeekis :c) Minns ännu vad Bill sa innan låten.
"The next song is very important to many of us, it's for all the important persons in our lives. I know that everyone has that one special person in your life. I want you to think of this person during the next song, okay? This song is called... Shadow."
Jag tänkte på Tokio Hotel. Georg, Tom, Gustav och Bill.
För de är mina speciella personer i livet. Ingen kan någonsin ta deras plats.
Det går inte att beskriva.


(Klart jag inte minns exakt vad Bill sa, men det är som jag minns det.)

Kommentarer
Postat av: Cenita :D

sv. jo det är bra! :)

2011-03-04 @ 21:58:22
URL: http://cenitas.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0