Back to zero, your time is about to come

Har inte bloggat på länge, har haft så mycket skola :(
Idag har jag inte gjort nåt alls, så skriver om vad jag gjorde igår istället c:

Jag, Stella, Ester och Filippa gick till badmintonträningen som vanligt. Vi hade en annan lärare som vi skulle göra muskler med. Eftersom att jag föll och skrapade upp min knä (och mina favoritjeans D:) dagen innan fick jag göra "männens" armhävningar istället för kvinnornas som alla andra. Haha har så jävla dålig kondtition så blev förvånad över att klara tjugo x) Nu har jag sjuk muskelvärk...

Efter träningen gick jag och Ester för att möta upp Anna, Emma, Viktor, Tomas och Jakob och sen gick vi hem till Ester och kollade på filmer c: en med Bradley Cooper, mums ♥

Har en stark känlsa av att det blir Robyn eller Keane ft. TH

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena! Wazzap? vet du va? du kommer aldrig att tro det, ja jick egenom bloggar o så kom din blogg o så märkte jag namn som såg bekanta ut, tomas, stella, ester o alla didä andra. o så kela ja att de e belen!! :D ja gor på sjuan du for kela själv ut vem ja e :) cs i skolan :) ja ger dej en vink kanske i skolan so vet du vem ja e :)

Mvh. flickan som går po sjuan och kenner belen :D <3

2011-03-17 @ 17:11:14
URL: http://bläbläblä.com

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0