"Pose Gustav, always keep posing" - Bill Kaulitz

Bara jag som är helt nerkärad i THs citat? x)

Idag kom Georg och Nea över för lunch/middag, de åkte just. Georg har körkort. Jag vill ha körkort. Fast får ju köra mopedbil snart 8D
a-zum.

Hoppas pre-nomineringarna för comet kommer snart och att TH är nominerade. De måste ju vara det, annars blir det dött på comet :c
Hm, finns det chans att killarna (haha när man säger "killarna" brukar det ju dras åt B&T ;c) skulle gå på en konsert med b.la. Journey och Styx i sommar? Åh, isåfall ska jag dit. Journey ♥ ♥
Jag är säkert den enda 13åringen i världen som älskar Journey. Julias kommentar när hon såg dem var "EW DE ÄR JU GAMLA GUBBAR!"
Men alla "gamla gubbar" är ju skitbra. Bon Jovi, Journey, fd. Aerosmith, Led Zeppelin, AC/DC ;)

Solen är fortfarande uppe fast klockan är tjugo över fem här. Snaaaaaaaaaaaaart blir det vår! 8D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan gärna kommentera min blogg med. koftan har jag inte en blek blå aning om varifrån den äääär :-)

2011-02-27 @ 17:03:53
URL: http://onneasi.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0