Dag 1 - Presentation av mig själv

*Det här blir en seriös text*
Jag heter Belén och är 13 år gammal.
Jag föddes den 3 september 1997 i Madrid i Spanien där jag bodde tills jag var kring 5/6 år gammal, sedan flyttade min familj till Finland.
Jag pratar svenska för att det är mitt modersmål och ett officiellt språk i Finland :)
Jag har två småskyskon.
Jag älskar musik och spelar många instrument. Andra saker jag gör mycket är att skriva, läsa, fotografera och designa.

Jag har ägnat största delen av min ungdom åt Tokio Hotel och jag tillbringar nästan all min fritid åt dem också.
Har sett dem live 3 gånger och träffat basisten Georg Listing. Jag kallar honom Görg tillsammans med några av mina vänner från Sverige 8D

Jag har några bästa vänner, b.la. Sofia och Alice. Alice bor i Göteborg och Sofia bor här c:

Jag har IG i finska.

HAHA inte mycket att berätta direkt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heii! super cool blogg, skit rolit att sitta och läsa den! c: ja skulle såå villa att du skulle skriva typ varje dag för att ja har blivit addicterad till din blogg :) buuu bää du skrivee nuu så lite o sällan att jag inte orkar bry mej mer, seriöst varför har man blogg om man int bloggar? tänk po saken. :)

Mvh. Therese <3

2011-03-17 @ 17:07:19
URL: http://bläbläblä.com

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0